Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető weboldalunkon, arról letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: http://www.minimalbaby.hu/aszf
- A SZOLGÁLTATÓ
1../ A www.minimalbaby.hu online áruházat/webshopot az AV Trade Kft. üzemelteti (továbbiakban: Szolgáltató)
2./ A Szolgáltató székhelye: 9026 Győr, Mayer Lajos utca 36.
3./ A Szolgáltató átvételi pontja: 9026 Győr, Mayer Lajos utca 36.
4./ A Szolgáltató adószáma: 28765413-2-08
5./ A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 08-09-032223
6./ A Szolgáltatót nyilvántartásába vette: Győri Törvényszék Cégbírósága
7./ A Szolgáltató számlavezető bankja és bankszámlaszáma: MBH Bank Nyrt. 50453049-10005659
8./ A Szolgáltató a jogszabályoknak megfelelően csomagküldő tevékenységet folytathat.
- VEVŐ
1./ Vevő, aki szolgáltatást igénybe veszi, megrendelést ad le. (továbbiakban: Vevő)
- A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE
1./ A megrendelések leadása a www.minimalbaby.hu oldalon keresztül történik.
A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a Vevő részére.
2./ A megrendelés leadása regisztrációhoz nem kötött. A Vevő teljes körű szavatosságot vállal a rendelés leadásakor megadott felhasználói adatok (számlázási, szállítási adatok stb.) valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok bármelyike, nem felelt meg a valóságnak, és ebből a Szolgáltatót bármilyen kár éri illetőleg a Szolgáltatóval szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a Vevő köteles a Szolgáltatóval szemben maradéktalanul helytállni, és a Szolgáltató fenntartja jogát, hogy a Vevővel szemben kártérítési igényt érvényesítsen.
3./ A Vevőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. a Vevő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Vevő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja. Amennyiben Vevő további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. A kosár „megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A termék vagy termékek kosárba helyezését követően átvételi és fizetési mód választandó. Az adatok megadását követően Vevő a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. Vevő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Vevő be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Vevő a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Vevőnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
A “Rendelés leadása” gomb megnyomásával a Vevő ajánlatot tesz. Az ajánlattétellel egyidejűleg a Vevőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. Vevő a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. A megrendelés akkor tekintendő érvényesnek, ha a Szolgáltató a megrendelés leadását követő 48 órán belül visszaigazolja a megrendelést. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termék megnevezését és darabszámát, valamint a Vevő adatait. Amennyiben a Szolgáltató 48 órán belül nem igazolja vissza a megrendelést, akkor a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.
A rendelés leadása előtt a Vevőnek van lehetősége a számlázási és szállítási adatok rögzítésére, esetleges módosítására.
4./ A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma.
5./ A www.minimalbaby.hu oldalon az árak forintban értendők, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Amennyiben akció/leértékelés kerül bevezetésre a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról/leértékelésről és azok pontos időtartamáról, feltételeiről.
6./ A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelhetnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges, valóságos kinézete miatti különbözőség miatt. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit.
7./ A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Vevő által megrendelt termékeket a Szállítási és Fizetési feltételek részben rögzítettek szerint leszállítsa. A Szolgáltató felhívja a Vevő figyelmét, hogy a kiszállítás során a Szolgáltató környezettudatos csomagolásra törekszik, így előfordulhat, hogy újrahasznosított csomagolóanyagokat és dobozokat használ a termékek kiszállítása során, ezzel is óvva környezetünket és fenntartható gazdaságunkat.
- A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS
1./ A megrendelések feldolgozása 08:00-16:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
2./ Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5 munkanapon belül (ha a termék készleten van). Ha a termék nincs raktáron, akkor 4-6 hét is lehet.
3./ Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Vevő a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
4./ Abban az esetben, ha a Szolgáltató vállalkozás és vállalja a dolog Vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a Vevőre, amikor a Vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a Vevőre, ha a fuvarozót a Vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem a Szolgáltató ajánlotta.
5./ A felek eltérő megállapodásának hiányában, a Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb 30 napon belül köteles a Vevő rendelkezésére bocsátani a dolgot.
6./ A Szolgáltató késedelme esetén a Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha Szolgáltató a Vevő által meghatározott póthatáridőn belül nem teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni.
7./ A Vevő póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
– a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
– a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
8./ Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vevőt haladéktalanul írásban a Vevő által megadott e-mail címen tájékoztatni, valamint Vevő által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni a Vevő által írásban megadott bankszámlaszámra.
- ELÁLLÁS ÉS FELMONDÁS JOGÁNAK GYAKORLÁSA
1./ A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül.
2./ A Vevő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján e-mailben illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja.
3./ A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
4./ Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, illetve a futártól kapott nyugtával bizonyíthatók.
5./ Személyes átvételre Győrben előre egyeztetett helyszínen és időpontban van lehetőség. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
6./ Elállás esetén a terméket a Vevő saját költségén küldi vissza a Szolgáltató székhelyére és haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a visszaküldött termék vételárát. Szállítási díjat elállás esetén a Szolgáltató nem téríti vissza, kizárólag a visszaküldött termék árát téríti meg a Vevőnek. Elállás esetén a Vevőt kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék vételárát kizárólag akkor téríti vissza a Szolgáltató, ha a Vevő a terméket visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy azt az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe a Szolgáltató. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség.
7./ A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban meghatározott esetekben, így különösen olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyre szabtak. Szolgáltatónak joga van követelni az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
8./ Ha a Vevő webshopon szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
- A TERMÉK HIBÁJA
1./ A megrendelt termék hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.
1.2./ A kellékszavatossági igény érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.
A Vevő arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
1.3./ A Vevőt terheli az érdekmúlás érdemi bizonyítása. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevőnek kell viselnie. Ez alól kivétel, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
1.4./ A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényt már nem érvényesíthet.
1.5./ A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
2./ A Vevő jogosult a kellékszavatosság helyett termékszavatossági igényt érvényesíteni. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését/ kijavítását igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak elegendő egy okot bizonyítania.
3./ Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
4./ Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.
4.1./ A jótállás időtartama:
- a) 10.000-Ft elérő, de 100.000,-Ft összeget meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
- b) 100.000,-Ft összeget meghaladó, de 250.000-Ft összeget meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- c) 250.000,-Ft eladási ár felett 3 év.
A fenti határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.
4.2./ A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Amennyiben a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
4.3./ A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a Szolgáltató által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
4.4./ A Vevő a jótállási igénye alapján az alábbiak szerint a jogosult választani:
- kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
- az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
4.5./ Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
4.6./ A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 9/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
Ha kiderül, hogy nem javítható a termék
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – ha a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
4.7./ A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
4.8./ Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.
4.9./ Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
4.10./ Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
5./ A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a weboldalon megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) mindig a legpontosabbak szerepeljenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0,-Ft vagy 1,-Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. A Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától. Kivételt képeznek ez alól az akciók/leértékelések keretében meghirdetett ajándéktermékek.
Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben (Ptk.) rögzített rendelkezések irányadók.
6./ A Ptk. alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
- A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
1./ A Szolgáltató (azaz a vállalkozás) és a Vevő (azaz a Fogyasztó) közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a Vevő hátrányára nem térhet el.
2./ A Vevő kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
3./ A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Ptk. 6:166.§-a alapján a Szolgáltatót terhelik.
4./ A Szolgáltató a Vevő által részére bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
5./ A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Vevő rendelkezésére kell bocsátani.
6./ Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
9.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
9.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Vevőt haladéktalanul köteles tájékoztatni a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Vevő előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
- SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
1./ Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az alábbi szállítási módoknak többletköltsége lehet, melyet a termékek ára nem tartalmaz.
2./ Bizonyos esetekben egyes fizetési módok nem érhetőek el adott szállítási módok esetén.
3./ Rendelés kapcsán az alábbi szállítási módok állnak rendelkezésre:
(Az alábbi szállítási módok, mint szolgáltatások kizárólag Magyarországon érhetőek el.)
3.1./ FOX POST szállítás automatába és házhozszállítással az alábbiak szerint történik:
A Vevő a vásárláskor a csomagot kérheti FOXPOST szállítással automatába, így sorban állás és futárra való várakozás nélkül veheti át a rendelését. A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen veheti át a Vevő az online rendelt termékeket, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol a Vevőnek éppen útba esik. A FOXPOST okos automatáit számos helyen megtalálja a Vevő, így a hozzá legközelebbi automatába kérheti a csomag elhelyezését. Ha a Vevő automatába kéri a csomag szállítását azzal a környezet is kíméli, hiszen a futárnak nem kell házhoz szállítania a csomagot.
A Vevőnek utánvétes fizetési mód az áru értékét a csomag átvételekor a FOXPOST termináloknál bankkártyával kell kifizetnie.
Díjak:
Abban az esetben, ha a Vevő FOXPOST automatába kéri a csomag szállítását annak költsége egységesen minden méretre vonatkozóan bruttó 990,-Ft.
Amennyiben a Vevő FOXPOST házhozszállítással kéri a csomag kiszállítását a szállítás költsége a csomag méretétől és az automatáktól függően az alábbiak szerint alakul:
MÉRET |
AUTOMATA BELTÉRI |
AUTOMATA KÜLTÉRI |
KG |
DÍJ |
XS |
4,5cm x 36 cm x 53 cm |
8,5cm x 19cm x 61 cm |
max. 5 kg |
1.600,-Ft |
S |
11,5 cm x 36 cm x 61 cm |
|
max. 15 kg |
1.600,-Ft |
M |
19,5 cm x 36 cm x 61 cm |
|
max. 25 kg |
2.200,-Ft |
L |
37,5 cm x 36 cm x 61 |
|
max. 25 kg |
2.900,-Ft |
XL |
60 cm x 36 cm x 61 cm |
|
max. 25 kg |
2.900,-Ft |
Kiszállításos megrendelések esetén a FOXPOST által alkalmazott szállítási költséget számol fel a Szolgáltató.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor, -házhozszállítás esetén a kézbesítő előtt- szíveskedjék megvizsgálni, és amennyiben sérülést észlel, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Amennyiben eltérést talál a számlázott és a szállított tételek között, esetleg az áru sérült, kérjük, az alábbi e-mail címen (lntgroupkft2017@gmail.com) vagy telefonszámon (+36/30 717-7509) jelezze munkatársunknak. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon 8:00-17:00 óra közötti időszakban történik.
3.2./ Személyes átvétel:
A Vevőnek lehetősége van csomagját személyesen átvenni a Szolgáltatóval előre egyeztetett helyszínen Győr városán belül. A csomag előre egyeztetett időpontban vehető át. A személyes átvételnek többletköltsége nincs.
Személyes átvétel esetén elérhető fizetési módok és azok költségei
- előre utalás
- készpénz
4./ Rendelése kapcsán az alábbi fizetési módok közül választhat:
4.1./ Bankkártyás fizetés:
A Vevőnek lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. A Vevő a megrendelés ellenértékét egyszerűn, bankkártyája segítségével is teljesítheti.
A bankkártyás fizetéshez elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
A Norton-Symantec tanúsítványa igazolja, hogy a fizetés 256 bites titkosítással történik.
4.2./ Utánvét:
Ha utánvét szolgáltatásunkat választja, akkor a megrendelt termékeket kizárólag átvételkor kell kifizetnie a futár részére, automatába.
Amennyiben a szállítási és fizetési módok részleteivel kapcsolatban bővebb információra lenne szüksége, keressen minket elérhetőségeink egyikén vagy írjon Nekünk.
4.3./ Átutalás:
Vevő a megrendelt termék ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírást követően a Vevő jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
- VITARENDEZÉS
1./ Szolgáltató kijelenti, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy Vevő részére megfelelő szolgáltatást nyújtson, azonban jogszabályi kötelezettségének eleget téve az 524/2013/EU rendelet alapján tájékoztatja Vevőt, hogy az online vásárolt termékekre vagy szolgáltatásokra vonatkozóan online vitarendezéssel élhet.
2./ Az online vitarendezési fórum igénybevételéhez kérjük, hogy látogasson el az http://ec.europa.eu/consumers/odr oldalra.
3./ Szolgáltató tájékoztatja Vevőt arról is, hogy minden esetben törekszik arra, hogy az esetleges vitás ügyeket békés tárgyalások útján kezelje. Ha a tárgyalások kezdetétől számított ésszerű határidőn belül a Felek nem tudnak közös megállapodásra jutni, akkor megállapodnak abban, hogy a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bírósághoz, törvényszékhez vagy a helyi békéltető testülethez fordulnak jogorvoslatért.
4./ A Szolgáltató területe szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:
Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: +36/96 520-217
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: www.gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
5./
Szolgáltató tájékoztatja Vevőt panaszával a jogi eljárásokat megelőzően a Szolgáltató online ügyfélszolgálatához fordulhat az minimalbaby2021@gmail.com e-mail címen.
6./ Kérjük, hogy a panaszlevélbe tüntesse fel megrendelésének azonosítóját, a panasz tárgyát, a megoldási javaslatot és elérhetőségeit egyaránt. Szolgáltató tájékoztatja Vevőt, hogy telefonon kizárólag általános információkat közöl a vitarendezéssel, panaszkezeléssel kapcsolatban. Szolgáltató kijelenti, hogy kizárólag írásban e-mailben vagy postai levél formájában benyújtott panasz ügyeket áll módjában kivizsgálni a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül. Szolgáltató kijelenti, hogy a panaszkezelés kivizsgálását követően írásban tájékoztatja Vevőt a megoldási javaslatairól és a panaszkezelés vagy panasz rendezés további lehetséges lépéseiről.
- SZERZŐI JOGOK
1./ Figyelemmel arra a tényre, hogy a www.minimalbaby.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a www.minimalbaby.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2./ A www.minimalbaby.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
3./ A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
4./ Tilos a www.minimalbaby.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.minimalbaby.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
5./ A www.minimalbaby.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
6./ Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 50.000,-Ft, illetve szavanként bruttó 10.000,-Ft. Vevő tudomásul veszi továbbá, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
- EGYÉB RENDELKEZÉSEK
1./ Szolgáltató rendszere a Vevő aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatók össze a Vevő által a megrendeléskor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
Szolgáltató jogosult a Vevő részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a Vevő a megrendeléskor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.
A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Vevő által a megrendeléskor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállók. Vevő feliratkozhat a www.minimalbaby.hu oldalon a Szolgálttó hírlevelére. Vevő önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Vevő részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küldhet, továbbá köteles törölni a Vevő adatait a hírlevélre feliratkozott Vevők adatai közül.
Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a Vevő álláspontját tükrözi, tartalmáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
2./ A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
3./ A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a módosításra okot adó körülmények: szállítási költség változása, jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi – mely idő alatt a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani.
4./ Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
5./ Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
Szolgáltató kijelenti, hogy az online áruház/webshop használata kapcsán felmerült technikai hibákért és esetleges adatvesztésért felelősséget az adatvédelmi nyilatkozaton túl nem vállal.
6./ Szolgáltató kijelenti, hogy weboldalát osztott szerverszolgáltatáson biztosítja Vevő részére. Az online felület elérhetőségét az alábbi tárhelyszolgáltató biztosítja Szolgáltató részére:
Az adatok kezelője a Shoprenter Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A ShopRenter székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
A ShopRenter elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen
használt elektronikus levelezési címe: info@shoprenter.hu
Cégjegyzékszáma: 09-09-020636
Adószáma: 23174108-2-09
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság
Telefonszámai: (+36 1) 234-5011
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-76245.
7./ Szolgáltató kijelenti, Vevő pedig elfogadja, hogy a szolgáltatás igénybevétele kapcsán szolgáltató a 2010/45/EU rendelet és az ÁFA törvény értelmében Vevő részére a termékek vagy szolgáltatások ellenértékéről elektronikus számlát állít ki. Vevő hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a részére elektronikus számlát állítson ki és, hogy azt megküldje a rendelési e-mail címre. Vevő jelen pontot különösképp elfogadja az oldalon történő rendelése kapcsán.
8./ Jelen ÁSZF hatályos: 2023. október 01. napjától a visszavonásig és/vagy módosításáig.
Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadók.
…………………………………………
Fülöp Gábor